Referenties


Wij zijn er voor iedereen

Kaldi Koffie & Thee

Marja Smolenaers en Frasquita Lambrichts


“Uit ervaring weten wij dat Finens direct schakelt wanneer er zich een probleem voordoet. In april 2017 hadden we roetschade in onze koffie- en theewinkel als gevolg van een brandje in een nabijgelegen bergingsruimte. Nog diezelfde dag leverde Finens alle gegevens aan die we nodig hadden voor een snelle schadeafhandeling bij de verzekering. Dat is prettig; het gevoel dat je klant bent en geen nummer. Die snelle, persoonlijke aanpak in combinatie met een gunstig tarief maakt Finens zeker voor startende ondernemers een aantrekkelijke financiële partner. Het administratiekantoor verzorgt niet alleen de administratie, aangiftes en jaarstukken voor ons bedrijf, maar waakt ook over onze financiële privébelangen. Alles in één hand, dat voelt goed. Daarbij organiseert Finens regelmatig informatieavonden en workshops om ondernemers up to date te houden over de laatste financiële en fiscale ontwikkelingen. Ook dát is absolute meerwaarde.”

MLT Autoservice in Nederweert

Mike Lammers, eigenaar


"Wat ik het meest waardeer aan Finens? De persoonlijke aandacht die ik als klant krijgt. Ankie Janssen en Lida Verhees zijn twee dames met hart voor de zaak en kennis van zaken. Ze verzorgen niet alleen mijn btw-aangifte en jaarrekening, maar dragen ook concrete oplossingen aan als dat nodig is. Een tijdje geleden had ik bijvoorbeeld wat problemen met mijn kasgedeelte. Doordat klanten op verschillende manieren betalen - contant, via de pin of per bank en soms ook gespreid in meerdere termijnen – slopen er wat foutjes in mijn kassysteem en raakte ik het overzicht kwijt. Finens schakelde direct en adviseerde om met SmartPin van de Rabobank aan de slag te gaan. Erg fijn. Via een periodieke nieuwsbrief en informatieavonden houden ze me bovendien op de hoogte van fiscale veranderingen zodat ik als ondernemer niet voor verrassingen kom te staan."

Gildeslagerij Hermanns in Nederweert

Leo Hermanns


"Finens verzorgt voor ons het complete administratieve plaatje, inclusief de salarisadministratie. En dat gaat naar volle tevredenheid. Wat ik nog het meest waardeer is het persoonlijke contact. Ankie Janssen komt om de twee weken langs. Niet alleen om de administratie op te halen, maar ook om te kijken wat er speelt, of er iets veranderd is en of we nog op de goede weg zijn. Hoe zien de marges eruit? Nemen we de juiste beslissingen? Moeten we een eenmanszaak blijven of een V.O.F. of B.V? Ankie wijst ons de weg richting de toekomst. Zij kent ons bedrijf en de mensen. Dat vind ik heel belangrijk. Alles loopt op rolletjes en we zijn nog nooit verrast door een rare belastingaanslag. Een beter teken van tevredenheid is er voor een ondernemer natuurlijk niet."

Delite

Remco de Jong


"Als ondernemer met een chronisch tijdgebrek prijs ik me gelukkig met Finens als zakelijke partner. Een administratiekantoor dat me ontlast, met me meedenkt en me ondersteunt; zelfs bij tijdrovende administratieve zaken die niet onder haar directe corebusiness vallen zoals de aanvraag van subsidies. Finens is betrouwbaar, flexibel en relaxt. Een bedrijf met een no nonsense aanpak, daar hou ik van. Ook inhoudelijk zijn er raakvlakken. Als ontwikkelpartner van het boekhoudprogramma Exact is mijn softwarebedrijf Delite thuis in de technische kant van de administratie. Finens is de accountant die de administratie verzorgt. Dat betekent dat we elkaar wel eens nodig hebben. We werken samen, helpen elkaar als het kan en brengen potentiële klanten met elkaar in contact."